Zde naleznete postup, jak v případě potřeby můžete přesunout zařízení Shelly z jednoho účtu na druhý.
Nezbytnosti
- Vytvořené dva cloudové účty Shelly.
- Být na stejné síti jako je zařízení Shelly.
Postup
- V Nastavení → Informace o zařízení na účtu, kde již máte zařízení přidané, zjistěte aktuální adresu IP požadovaného zařízení:
- Adresu si poznamenejte a odeberte zařízení ze své domácnosti:
- Klepněte na vymazat:
- Jakmile úšpěšně odeberete zařízení, tak se ujištěte, že jste připojeni s vaším mobilním zařízením na stejné síti jako zařízení Shelly. (Je to proto aby jsme byly ve stejném IP rozsahu jako IP adresa, kterou jsme si zapsali).
- Nyní se přihlašte na svůj druhý účet Shelly.
- Vytvořte místnost a klepněte na Přidat zařízení:
- Vyberte možnost Skenování sítě:
- Aplikace Shelly proskenuje síť Wi-Fi, ke které je mobilní zařízení připojené. Zde našla naše odstraněné zařízení, klepněte tedy na Přidat zařízení:
- Pokud není žádné zařízení nalezeno, tak ho můžete vyhledat ještě přímo podle adresy IP. Klepněte na Přidat podle IP a zadejte zapsanou adresu IP do textového pole:
- Po klepnutí na tlačítko Zkontrolovat zařízení se objeví dané zařízení pod danou adresou IP:
- Nyní stačí klepnout na Přidat zařízení a postupovat jako při standardním přidávání.
Pokud jste postupovali podle tohoto článku, měli byste mít úspěšně přesunuté zařízení.