Zde naleznete postup, jak v případě potřeby můžete přesunout zařízení Shelly z jednoho účtu na druhý.

Nezbytnosti

  • Vytvořené dva cloudové účty Shelly.
  • Být na stejné síti jako je zařízení Shelly.

Postup

  1. V NastaveníInformace o zařízení na účtu, kde již máte zařízení přidané, zjistěte aktuální adresu IP požadovaného zařízení:
  2. Adresu si poznamenejte a odeberte zařízení ze své domácnosti:
  3. Klepněte na vymazat:
  4. Jakmile úšpěšně odeberete zařízení, tak se ujištěte, že jste připojeni s vaším mobilním zařízením na stejné síti jako zařízení Shelly. (Je to proto aby jsme byly ve stejném IP rozsahu jako IP adresa, kterou jsme si zapsali).
  5. Nyní se přihlašte na svůj druhý účet Shelly.
  6. Vytvořte místnost a klepněte na Přidat zařízení:
  7. Vyberte možnost Skenování sítě:
  8. Aplikace Shelly proskenuje síť Wi-Fi, ke které je mobilní zařízení připojené. Zde našla naše odstraněné zařízení, klepněte tedy na Přidat zařízení:
  9. Pokud není žádné zařízení nalezeno, tak ho můžete vyhledat ještě přímo podle adresy IP. Klepněte na Přidat podle IP a zadejte zapsanou adresu IP do textového pole:
  10. Po klepnutí na tlačítko Zkontrolovat zařízení se objeví dané zařízení pod danou adresou IP:
  11. Nyní stačí klepnout na Přidat zařízení a postupovat jako při standardním přidávání. 


Pokud jste postupovali podle tohoto článku, měli byste mít úspěšně přesunuté zařízení.