Pokud zařízení hlásí, že je již přiřazeno k jinému účtu, tak se nabízejí dvě možnosti. Zařízení je opravdu přidáno k jinému účtu nebo zařízení stále používá krátké šestimístné ID.
Pokud zařízení má již dlouhé 12 místné ID, tak nám prosím pošlete ID na [email protected].
Pokud zařízení používá staré šestimístné ID, tak je třeba jej aktualizovat a poté již půjde přidat.
Postup aktualizace:
- Připojte zařízení k Wi-Fi, viz článek Jak přidat zařízení Shelly do sítě, když ho aplikace neobjeví.
- Najděte IP adresu zařízení, například pomocí Advanced IP scanner
- Do adresního řádku prohlížeče zadejte IP adresu zařízení.
- Přejděte do Settings -> Firmware Update.
- Nainstalujte novou verzi firmware zařízení.
Vygenerování dlouhého ID
Zadejte do webového prohlížece http://<IP>/longifyid (kde <IP> je adresa IP zařízení Shelly, u kterého potřebujete vygenerovat dvanáctimístné ID).
Zařízení by se mělo vrátit do továrního režimu přístupového bodu (Wi-Fi AP), popř. jej budete muset vyresetovat do továrního nastavení ručně, tentokrát ji