Když selhává aktualizace, nejprve ověřte, že je zařízení připojené na cloud.  Jestli se zařízení nechce připojit na Shelly cloud nebo aplikace selže, ještě nemusíte volat podporu.

Vyzkoušejte připojit zařízení na jinou Wi-Fi (např. hotspot na mobilu). Může se stát, že vaše Wi-Fi blokuje stránky, ke kterým se chce připojit vaše zařízení Shelly.


Postup na změnu Wi-Fi:

  1. Vyberte zařízení  které chcete přehlásit

  2. Dole v nabídce zařízení vyberte Internet/Security
  3.  Rozbalte řádek WIFI MODE - CLIENT; Zadejte název a heslo wi-fi kam chcete zařízení připojit a dejte Connect.
    Upozornění: Heslo vaší WiFi sítě musí mít minimálně 8 znaků a maximálně 63 znaků. Jinak se zařízení odmítne k WiFi připojit.
  4. Přihlašte mobil na tu stejnou Wi-Fi, ke které jste přihlásili zařízení. Pokuste se o aktualizaci nebo přihlášení na cloud. Pokud to nyní funguje, znamená to, že vaše Wi-Fi (resp. normální síť) nedovoluje zařízení Shelly aktualizovat/připojit se na cloud.