Je velmi důležité, abyste měli software v HomeKit zařízení co nejnovější.
V tomto článku se dozvíte, jak postupovat při updatu pro plné využití vašeho HomeKit zařízení.
Požadavky
- Apple iPhone nebo iPad s iOS 10+,
- Aplikaci FIBARO for HomeKit Connected Devices,
- FIBARO HomeKit zařízení
Pamatujte
Baterie příslušenství by měla být alespoň z poloviny nabitá, aby úspěšně provedla aktualizaci firmwaru.
Během procesu aktualizace by vaše příslušenství nemělo přesahovat 2 metry od zařízení iOS, aby byla zajištěna stabilní komunikace.
Instrukce k Updatu krok za krokem
- Spusťte aplikaci FIBARO for HomeKit a klepněte na zařízení, které chcete updatovat.
-
Klepněte na ikonu ozubených kol pro zobrazení detailů o zařízení
- Nalezněte Accessory info a klepněte na to.
- Nalezněte Firmware option a klepněte na Update available.
- Klepněte na Changelog, pro zobrazení změn, které budou v zařízení a klepněte na ikonu šipky vlevo pro zpět.
- Klepněte na tlačítko START UPDATE.
- Instalace update může několik minut trvat. Vyčkejte, dokud se update nedokončí.
-
Vypněte a poté zapněte Bluetooth pro novou komunikaci se zařízením (tato notifikace se nemusí objevit – v takovém případě není nutné vypnout a zapnout Bluetooth).
- Update je hotov a zařízení lze opět používat. Nový firmware by se měl zobrazit v informacích o zařízení!
Troubleshooting
Pokud by něco šlo špatně a updatovací procedura by nemohla být dokončena, tak vaše zařízení může vstoupit do recovery režimu (indikováno pomocí blikající LED).
Proveďte kroky níže pro odstranění problému:
- Úplně zavřete (nepoběží na pozadí) aplikaci FIBARO for HomeKit.
- Ujistěte se, že recovery režim na HomeKit zařízení je aktivní (blikající LED). Pokud ne, tak vyndejte baterii a opět jí vložte do zařízení.
- Spusťte znovu aplikaci FIBARO for HomeKit.
- Mělo by se zobrazit pop-up okno. Klepněte na ano, pokud chcete zařízení obnovit.
- Vyčkejte, dokud není update hotov.