OBSAH


Zapnutí vzdáleného přístupu montážní firmě

Vzdálený přístup dealera slouží montážní firmě ke vzdálené správě vašeho systému. Výsledkem je redukce návštěvy montážní firmy v případě, že se jedná o softwarové úpravy/problém, které jdou vzdáleně vyřešit. nemusíte tak s montážní firmou sdílet přístup do vašeho Fibaro ID. Dále z důvodu GDPR je přístup omezen na 24 hodin. Pak je nutné jej znovu povolit.


Postup přidání dealera

  1. Přejděte do Nastavení stiskem tlačítka se symbolem ozubeného kole vlevo dole.
  2. V levém menu klikněte na volbu Přístup.
  3. V horním menu klikněte na Přístup Dealera.
  4. Zadejte do pole Email dealera email vaší montážní montážní firmy. Tento e-mail vám dá montážní firma.
  5. Klikněte na na Přidat dealera.

Postup povolení přístupu na 24 hodin přes webový prohlížeč

  1. Přejděte do Nastavení stiskem tlačítka se symbolem ozubeného kole vlevo dole.
  2. V levém menu klikněte na volbu Přístup.
  3. V horním menu klikněte na Přístup Dealera.
  4. Zaškrtněte poskytnout přístup na 24 hodin k provádění vzdálených akcí v mé řídicí jednotce.

Postup povolení přístupu na 24 hodin přes email

  1. Dealer zažádá o přístup do jednotky na 24 hodin. To vyústí v poslání emailu
  2. Přijde vám email, že dealr žádá o přístup.
  3. Kliknutím na Accept budete přesměrováni na id.cloud.fibaro.com.
  4. Přihlašte se.
  5. Přístup je tímto udělen.

Povolení vzdálené podpory

Vzdálená podpora slouží technické podpoře Fibaro k přístupu do vaší jednotky přes terminál, kdy mají více nástrojů pro řešení problémů.


Přístup podpory je aktivní na 7 dní. Poté se automaticky zavře.


Postup zapnutí vzdálené podpory

  1. Přejděte do Nastavení stiskem tlačítka se symbolem ozubeného kole vlevo dole.
  2. V levém menu klikněte na volbu Přístup.
  3. V horním menu klikněte na Vzdálený přístup.
  4. Zaškrtněte přístup podpory.