První věc kterou vyzkoušet když zlyhává aktualizace, je aby zařízení bylo připojené na cloud.  Jestli se zařízení nechce připojit na shelly cloud nebo aplikace selže, ještě nemusíte volat podporu.

Vyzkoušejte připojit zařízení na jinou wi-fi (např. hot-spot na mobile). Může se stát, že vaše wi-fi blokuje stránky ke kterým se chce vaše shelly zařízení připojit.


Postup na změnu wi-fi:

  1. Vyberte zařízení  které chcete přehlásit


  2. Dole v menu zařízení vyberte Internet/Security

  3.  Rozbalte řádek WIFI MODE - CLIENT; Zadejte název a heslo wi-fi kam chcete zařízení připojit a dejte Connect.
    Upozornění: Heslo vaší WiFi sítě musí mít minimálně 8 znaků a maximálně 63 znaků. Jinak se zařízení odmítne k WiFi připojit.



  4. Přihlásíte mobil na tu samu  wifi na které jste přihlásili zařízení. Pokuste se o aktualizaci nebo přihlášení na cloud. Jestli vám to funguje znamená to, že máte jistý typ blokace na vaší wifi která nedovoluje shelly zařízení se aktualizovat/připojit na cloud.