Pokud zakoupíte použitou řídicí jednotku FIBARO HCL / HC2 / HC3L / HC3, může být potřeba jednotku vyresetovat do továrního nastavení a odhlásit od cloudových služeb.


Tento postup obsahuje 2 klíčové body (odkazy na jiné články), díky kterým jednotku v co nejkratší době uvedete do provozu.


Do řídicí jednotky se nelze přihlásit

V tomto případě je nutné provést tovární nastavení. Postup naleznete v článku Obnovení továrního nastavení Fibaro HCL & HC2.

Po továrním obnovení bude veškerá konfigurace smazána. Pokud si nejste jisti, jak se systémem Fibaro pracovat, pokračujte pomocí souboru článku v sekci Školení Fibaro.


Řídicí jednotka nelze přidat pod účet do Fibaro ID

Toto je nejčastější problém u řídicích jednotek. V tomto případě je nutné zjistit sériové číslo vaší řídicí jednotky a její MAC adresu a poslat nám tyto informace na podpora@yatun.cz.

Poznámka: Sériové číslo je ve tvaru tedy HC2-xxxxxx (např.: HC2-000001), HCL-xxxxxx (např.: HCL-000001), HC3-xxxxxx (např.: HC3-000001) nebo HC3L-xxxxxx (např.: HC3L-000001).

Poznámka: MAC adresa je ve tvaru 00:22:4d:xx:xx:xx (např.: 00:22:4d:12:34:56). U HC3/HC3L/HCL ac:17:02:xx:xx:xx (např.: ac:17:02:12:34:56).

Podpora YATUN pak požádá podporu FIBARO o smazání jednotky z dosavadního účtu.


Zdroj: https://manuals.fibaro.com/knowledge-base-browse/i-bought-used-home-center-what-should-i-do/